Allt är åt he..ve.e

Little Miss Red har lagt ned sin blogg för hon skall flytta, vadå, packade hon ned datorn först eller? vilket mörker.

Min kamrat håller på att få nytapetserat i sin lägenhet, att någon vill vara målare är konstigt, ett dammigare jobb får man nog leta efter, till och med på bruket, där det kan damma kraftigt, verkar det vara bättre miljö.
Nu bör dom väl vara klara idag men igår när svarta strumpor blev vita var det för djävligt.

På jobbet är det full fart som vanligt, idag fick vi låna två konverterare till att spola massa från gallerdurkarna, dom trodde dom kommit till en ny planet, men dom var bara på massaberedningen och där kan det också vara skitigt, det är för bedrövligt

Imorse var det tre grader minus, hela vintern har det varit plus och nu när träningsmatcherna snart är slut och serien börjar, då är det minus, allt är åt helvete.

Troligen kommer jag att få punktering idag, det känns så.

Jag har världens genom tiderna sämsta låt i huvudet, "I wish I was a punkrocker with flowers in my hair" hörde den på radion imorse och den försvinner inte, den är sällsynt dålig, hur fan tänkte kompositören, troligen så att jag använder två olika grejer som varit på tapeten dom senaste 40 åren och fixar en text om båda.... nä jag orkar inte tänka mer på det, jag går hem och lägger mig.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag har inte stängt min blogg, den ligger i träda har jag ju sagt!

Jag hatar också den låten. Texten makes no sense!

2008-04-17 @ 11:30:08
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Kristin

Har du fått punka än?

2008-04-18 @ 10:47:58
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Joss@n

Du kan ju alltid nynna på ålefeskarn istället....eller nåt av Rick Astley, den mannen..hm...mannen..hm ja han gjorde iaf många klämmiga låtar;)

2008-04-27 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0